دو سانحه جاده ای در گلستان با ۷ نفر مصدوم

ایسنا/گلستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از امدادرسانی امدادگران به هفت مصدوم در دو سانحه واژگونی خودرو در استان خبر داد.


قاسم غریب‌آبادی شامگاه دوشنبه ۱۵ خردادماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران از امدادرسانی به هفت مصدوم دو سانحه رانندگی عصر امروز ثبت شده در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گلستان (EOC) خبر داد و اظهار کرد: در تصادف نخست که ساعت ۱۴ و سه دقیقه در محدوده روستای سیدکلاته ابتدای محور رامیان به شاهرود رخ داد یک دستگاه رنو ساندرو واژگون و چهار نفر دچار سانحه شدند.


وی با بیان اینکه پس از گزارش پایگاه اورژانس ۱۱۵، یک تیم امدادی جمعیت هلال احمر پایگاه شش‌آب به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: پس از حدود دو ساعت تلاش از چهار حادثه دیده این تصادف دو نفر مصدوم توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی و یک نفر آقا “۲۱ ساله” توسط آمبولانس جمعیت هلال احمر به بیمارستان حضرت معصومه(س) آزادشهر منتقل شدند.


دو سانحه جاده‌ای در گلستان با ۷ نفر مصدوم


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در ادامه به دیگر حادثه جاده‌ای استان اشاره کرد و افزود: در این حادثه یک دستگاه پژو پارس در محور کردکوی به گرگان، محدوده پایگاه امداد جاده‌ای النگ واژگون شد.


وی با تأکید بر اینکه حادثه مذکور ساعت ۱۶ و ۱۹ دقیقه از طریق تماس مردمی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گلستان گزارش شد، خاطرنشان کرد: یک تیم از پایگاه النگ به محل حادثه اعزام و دو نیروی زبده امدادگر برای امدادرسانی به حادثه دیدگان به‌کارگیری شدند.


غریب‌آبادی تعداد حادثه دیدگان این تصادف را پنج نفر برشمرد و گفت: عملیات حدود ساعت ۱۸ به پایان رسید و یک نفر از مصدومان توسط عوامل اورژانس و سه مصدوم دیگر ۳۳ ساله، ۴۳ ساله و ۱۰ ساله که همگی خانم بودند با آمبولانس جمعیت هلال احمر به بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) کردکوی منتقل شدند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید