مرتضوی پویایی و شکوفایی در طرح های مصوب استان مشهود است

بندرعباس- ایرنا- معاون اجرایی رییس جمهور گفت: پویایی و شکوفایی در طرح های مصوب استان هرمزگان مشهود و برخی طرح ها که سال ها معطل مانده بود فعال شده است. 


به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به هرمزگان، سید صولت مرتضوی پنج شنبه -۲۷ مردادماه- در دیدار با حجت‌الاسلام محمدعبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: هدف از این سفر نظارت میدانی و بررسی روند اجرای مصوبات استان بود. اگر چه این سفر برکات بسیار مطلوب معنوی داشت، اما دستاوردهای این سفر بسیار مبارک بود.


معاون اجرایی رییس جمهور در بازدید امروزش از چند طرح در حال اجرا گفت که در این بررسی میدانی پویایی و شکوفایی در طرح ها مشهود و برخی طرح ها که سال ها معطل مانده بود فعال شده است از طرفی هم ارزی آوری و هم اشتغال در حال انجام است.


سرپرست نهاد ریاست جمهوری این را هم اضافه کرد: ما در ارزیابی مقدماتی بعد سفر رییس جمهور به استان هرمزگان منابع خوبی به صورت نقدی به استان تخصیص یافت و در حوزه طرح های اقتصادی منابع خوبی پیش بینی شده است.


مرتضوی گفت که در حوزه ازدواج هم‌منابع خوبی به استان تخصیص یافته است در بخش مسکن و حوزه تامین زمین این استان مقام دوم کشور را دارد و  در بخش های دیگر سرمایه گذاری صورت گرفته است. 


وی اظهار امیدواری کرد که با اجرای مصوبات این استان توازنی در کشور به عمل خواهد آمد و با توجه به موقعیت ژئوپولتیک، استان به شکوفایی خواهد رسید البته تامین حرکت جهادی در استان برافراشته است و باید تداوم یابد. 


معاون اجرایی رئیس جمهور در نهمین بازدید میدانی و نظارت بر اجرای مصوبات سفرهای استانی به هرمزگان سفر و از سایت‌های پرورش میگو و بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس و بندر شهید رجایی بازدید کرد.


مرتضوی برای پیگیری اجرای مصوبات تاکنون به ۹استان سمنان، بیرجندجنوبی، یزد، شیراز، اردبیل، قم، خوزستان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان سفر کرده است. رییس جمهور هم در کمتر از یکسال به ۳۱ استان سفر کرده است



دیدگاهتان را بنویسید