امیر عبداللهیان حقی که شهدای انقلاب اسلامی بر گردنمان دارند

تهران – ایرنا – وزیر امور خارجه تاکید کرد: امید است بتوانیم حقی را که شهدای بزرگوارمان در طول انقلاب اسلامی بر گردنمان دارند ادا کرده و شرمنده آنان و مردم شریف ایران نباشیم.


به گزارش حوزه سیاست خارجی ایرنا، حسین امیرعبداللهیان روز یکشنبه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: همواره غبطه خورده ام به حال رفیقانی که جهادشان پیش خداوند مقبول افتاد و اکنون در قهقهه مستانه شان نزد خداوند روزی می خورند در حالی که راضی هستند و خداوند نیز از آن ها راضی است.


امیرعبداللهیان افزود: امید است این کمترین و همکاران عزیز من در مسیر خدمت به ملت شریف ایران بتوانیم حقی را که شهدای بزرگوارمان در طول انقلاب اسلامی بر گردنمان دارند ادا کرده و شرمنده آنان و مردم شریف ایران نباشیم که به قطع در این مسیر پر تلاطم به دعای شما مردم بزرگ نیازمندیم.


وی اظهار داشت: در پایان در «روز شهید» یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی و جهان اسلام به ویژه ۴۰ شهید وزارت امور خارجه را که صادقانه در سنگر دیپلماسی به جهاد فی سبیل الله مبادرت ورزیدند و غریبانه به دور از وطن و خانواده به شهادت رسیدند گرامی می داریم.


وزیر امور خارجه خاطر نشان کرد: در آستانه میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت و سال جدید قدردان خانواده های معظم همه شهیدان و بویژه شهدای وزارت امور خارجه هستم عزیزانی که با صبر و بصیرت سختی ها را تحمل کرده و در تمام این سال ها با دعای خیرشان راهگشای مسیر سخت پیش روی ما در جبهه دیپلماسی بوده اند.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید