تور قشم از ساری

تور قشم از ساری

جزیره قشم پرطرفدارترین مقصد گردشگری جنوب کشور ایران بعد از جزیره کیش است. این جزیره زیبا به دلیل داشتن چشم اندازهای زیبا و جاذبه‌های طبیعی بی‌شمار مورد استقبال افراد در داخل و خارج از کشور ایران قرار گرفته است. تور قشم از ساری یکی از تورهای پرطرفدار شمال به جنوب کشور ایران است. در این تور بی‌نظیر افراد می‌توانند از شمال کشور ایران، به جنوب کشور که جایی کاملاً متفاوت است سفر کنند و مکان‌های جدید را مشاهده نمایند.

در این مقاله در توکا گشت طبرستان قصد داریم به تور قشم از ساری بپردازیم. به همین دلیل اگر دوست دارید از ساری به شهری سفر کنید که جاذبه‌های متفاوت و مختلفی داشته باشد، در این مقاله در توکاتورز با ما همراه باشید.

انواع تور قشم از ساری

اگر بخواهیم تور قشم از ساری را در دسته‌بندی‌های مختلف قرار دهیم می‌توان گفت تور قشم از ساری دارای دو نوع مختلف است:

۱. تور زمینی قشم از ساری

تور زمینی قشم از ساری یکی از انواع تورهای قشم از ساری است که به دلیل دارا بودن قیمت اقتصادی و مناسب افراد زیادی را به خود جذب می‌کند. در این تورها با استفاده از یک وسیله زمینی حمل و نقل انجام می‌شود. در اکثر تورهای زمینی قشم از ساری از اتوبوس‌های وی آی پی برای برگزاری تور استفاده می‌شود اما در برخی از موارد وسایلی مانند قطار برای قسمت‌های مختلف سفر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تور زمینی قشم از ساری برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما دوست دارید علاوه بر مقصد از مسیر لذت ببرید و با مشاهده کردن مسیر، با شهرهای مختلفی که در راه ساری تا قشم وجود دارند آشنا شوید این تور برای شما مناسب است. افرادی که دوست دارند در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنند و هزینه پایین تری بابت سفر بپردازند می‌توانند از تور زمینی قشم از ساری استفاده کنند.

تور زمینی قشم از ساری برای چه کسانی مناسب نیست؟

اگر دوست دارید سریع‌تر به مقصد برسید و مسیر مسافرت شما را خسته می‌کند تور زمینی قشم از ساری برای شما مناسب نیست. از آنجایی که ساری در شمال کشور و قشم در جنوب کشور قرار دارد فاصله این دو شهر از یکدیگر زیاد است و افرادی که خیلی زود خسته می‌شوند نمی‌توانند از مسافرت زمینی استفاده کنند.

۲. تور هوایی قشم از ساری

تور هوایی قشم از ساری یکی از بی‌دردسرترین تورهای قشم از ساری است که همانطور که از نامش پیداست به وسیله هواپیما انجام می‌شود. در این نوع از تور برای مسافرت به قشم هواپیما رزرو می‌شود و مسافران به راحتی می‌توانند با بلیط رفت و برگشت خود به قشم سفر کنند و مجدداً به شهر ساری برگردند.

تور هوایی قشم از ساری برای چه کسانی مناسب است؟

اگر خیلی کار و دل مشغولی دارید و دوست دارید مسافرت شما در کمترین زمان ممکن انجام شود تور هوایی قشم از ساری به شما پیشنهاد می‌شود. افرادی که بچه مدرسه‌ای دارند با استفاده از تور قشم از ساری می‌توانند در کمترین زمان ممکن رفت و آمد خود را انجام دهند.

تور هوایی قشم از ساری برای چه کسانی مناسب نیست؟

اگر دوست ندارید برای سفر هزینه زیادی بپردازید تور هوایی قشم از ساری برای شما مناسب نیست. افرادی که دوست دارند علاوه بر لذت بردن از جاذبه‌های طبیعی مقصد از مسیر حرکت لذت ببرند و بیشتر با شهرهای اطراف آشنا شوند، بهتر است از تورهای هوایی استفاده نکنند.

سوالات رایج در مورد تور قشم از ساری

۱. قیمت تور قشم از ساری چقدر است؟

قیمت تور قشم از ساری به موارد مختلفی مانند وسیله رفت و آمد، تعداد روزهای استقرار در قشم، هتل و غیره بستگی دارد. در سایت اینترنتی توکاتورز می‌توانید قیمت‌ها را به صورت لحظه‌ای و به روز مشاهده کنید.

۲. بهترین زمان برای شرکت در تور قشم از ساری کدام است؟

فصول بهار و پاییز بهترین زمان برای شرکت در تور قشم از ساری هستند.‌

۳‌. ارزان‌ترین زمان برای سفر به قشم کدام است؟

از آنجایی که جزیره قشم آب و هوای گرمی دارد ارزان‌ترین زمان برای سفر به قشم به همراه تور فصل تابستان است.

۴. آیا امکان استرداد تور قشم از ساری وجود دارد؟

به غیر از بلیط‌های چارتری که در لحظه آخر رزرو می‌شوند سایر بلیط‌ها امکان استرداد دارند. در هنگام استرداد تور ممکن است هزینه‌ای بابت کنسلی در نظر گرفته شود.

۵. در تور قشم از ساری در چه هتل‌هایی اقامت داریم؟

برای تور قشم از ساری هتل‌های مختلفی در جزیره قشم در نظر گرفته شده است که برخی از آنها هتل‌های لوکس و ۵ ستاره هستند و برخی دیگر هتل‌های ۲ یا سه ستاره هستند. اطلاعات مربوط به هتل در هنگام رزرو تور قشم از ساری قابل مشاهده است.

۶‌‌. مدت اقامت در قشم چقدر است؟

این موضوع بستگی به تور دارد، اما معمولا مدت اقامت در قشم بین ۴ تا ۷ شب است.‌

ارزان‌ترین تور قشم از ساری

با خرید بلیط‌های چارتری و بلیط‌های لحظه آخری می‌توانید ارزان‌ترین تور قشم از ساری را تجربه کنید و از آن لذت ببرید. اکثر شرکت‌های گردشگری زمانی که به موعد سفر نزدیک می‌شود برای تورهای خود تخفیفات ویژه‌ای در نظر می‌گیرند تا تمامی صندلی‌های تور را پر کنند، به همین دلیل اگر به صورت مداوم در سایت توکاتورز گشت و گذار داشته باشید می‌توانید بلیط‌های چارتری و لحظه آخری خریداری کنید و ارزان‌ترین سفر را داشته باشید.

برای رزرو ارزان‌ترین تور قشم از ساری می‌توانید از روش‌های دیگری نیز استفاده کنید برای مثال با مسافرت در فصل تابستان می‌توانید هزینه کمتری بابت تور بپردازید. تورهایی که در اواسط هفته انجام می‌شوند، معمولا نسبت به تورهایی که شروع و آغاز آنها پایان هفته است قیمت کمتری دارند.

رزرو تور قشم از ساری

اگر با توجه به تمامی اطلاعاتی که در این مقاله به شما داده شد به دنبال رزرو تور قشم از ساری از سایت اینترنتی توکاتورز هستید می‌توانید از طریق سایت اینترنتی ما تورهای مختلف را مشاهده کنید و نسبت به رزرو تور اقدام نمایید. در سایت اینترنتی ما تورهای مختلف با قیمت‌های متفاوت در دسترس مسافران و گردشگران عزیز قرار گرفته‌اند و می‌توانید با خیال راحت نسبت به رزرو اقدام کنید.

بعد از تصمیم گیری در مورد تور خود می‌توانید از طریق کارت‌های عضو شبکه شتاب مبلغ را پرداخت نموده و تور را رزرو کنید. به علاوه اگر هرگونه سوالی در رابطه با تور برای شما پیش آمد می‌توانید با پشتیبانان ما که همیشه آماده پاسخگویی به شما هستند تماس بگیرید تا به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود. امیدواریم با رزرو تور قشم از ساری از مجموعه توکاتورز تجربه‌ای عالی و متفاوت داشته باشید.

 

 

تور قشم از ساری

دیدگاهتان را بنویسید