هرچه برای بزرگداشت شهدا کار کنیم باز هم کم است

ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: هرچه برای بزرگداشت شهدا کار کنیم، باز هم کم است.


حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری، امروز(۲۶ اسفند) در جلسه شورای سیاستگذاری کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه، برگزاری این کنگره را گام مهمی در جهت زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا عنوان کرد و گفت: برگزاری کنگره ملی شهدا به عنوان یک حرکت انقلابی و ولایی می‌تواند منشأ برکات فراوانی برای استان باشد، لذا باید این فرصت را برای معرفی شهدای استان به جامعه خصوصا جوانان غنیمت بشماریم.


غفوری با بیان اینکه باید شخصیت، سیره، منش، گفتار و رفتار شهدا را به عنوان الگو به نسل جوان معرفی کنیم، تاکید کرد: نسل جوان سالهای دفاع مقدس را درک نکرده و شناختی از شهدا ندارند، لذا وظیفه داریم برای ادامه راه شهدا، جوانانمان را با شهدا و آرمان های آنها آشنا کنیم تا از این طریق زمینه الگوگیری نسل جوان از شهدا را در جامعه فراهم کنیم.


 امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه شهدا وسعت تاثیرگذاری نامحدود دارند، گفت: هرچه برای بزرگداشت مقام شهدا کنگره و یادواره برگزار کنیم باز هم کم است، لذا باید به طور مستمر برای برگزاری یادواره های شهدا تلاش کنیم.


وی در ادامه با اشاره به نقش برجسته استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس در دفاع از خاک کشور، گفت: استان کرمانشاه یک ویژگی مهم داشته و آن اینکه جنگ در این استان شروع و در همین استان خاتمه پیدا کرده است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمبازسازی پوست
بیشتر بخوانیمآیا لیزر موهای زائد خوبه؟ همه چیز در مورد آن

دیدگاهتان را بنویسید