باربری خاور بین شهری

نگاهی به نرخ کرایه خاور بین شهری

قطعاً همه ما از مشکلات اقتصادی و فشارهای ناشی از آن در عذاب هستیم از این رو باربری خاور بین شهری در جهت کیفیت رضایتمندی هر چه بیشتر شما مشتریان گرامی به این عقیده دارد که پایین ترین قیمت های حمل بار را از شما دریافت کند. این قیمت‌ها بر حسب قیمت‌های مصوب اتحادیه حمل و نقل باربری استان می‌باشند هیچگونه هزینه اضافه به جز این قیمت ها از مشتری ها در جهت حمل بار دریافت نخواهد شد.

شرکت حمل بار خاور بین شهری با ۹۸ درصد ارجاع و رضایت مندی مشتری از معروف ترین و برترین و بهترین باربری ها در سطح کشور می باشد این شرکت در کنار پایین ترین قیمت ها بالا ترین کیفیت حمل بار را به همشهریان و مشتریان گرامی ارائه می دهد.

ما شبانه روز در تلاش هستیم تا این درصد ارجاع مشتری را به درصد ارجاع کامل یا همان ارجاع ۱۰۰ درصدی برسانیم و به این خدمات خاور بین شهری در جهت حمل بار بعضی تخفیفات در بعضی از ایام سال در نظر گرفته ایم تا عزیزان را تشویق کنیم که در بعضی از فصلهای سال نیز جابجایی خود را انجام دهند.

تا هم از ترافیک و حمل بار در فصل‌های گرم جلوگیری کنیم و هم قدمی در جهت ارزان‌تر تمام شدن حمل و جابجایی برای مشتریان گرامی برداریم ، سامانه حمل و نقل باربری با نرخ خاور بین شهری دارای انواع ماشین جابجایی اعم از :وانت بار ،نیسان بار ،خاور روباز ،خاور مسقف ، تک جفت و انواع کشنده می باشد که حمل بار و لوازم و اثاثیه و کالای تجاری اداری انواع ماشین آلات و مواد اولیه و انواع لوازم و تجهیزات سنگین وزن را برای شرکت ها و کارفرمایان عزیز نیز انجام می دهد.

 

باربری خاور بین شهری

 

باربری آریو بار حمل بار به کلیه نقاط
02165472231-02165472203
02632829569-02632829407
www.ariobar.com

دیدگاهتان را بنویسید