مجلس شورای اسلامی آماده تصویب قانون وضعیت استخدامی پرستاران است

اراک – ایرنا – نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی در صورت ارائه لایحه دولت، آماده تصویب وضعیت استخدامی نیروهای پرستاری شرکتی، قراردادمعین و نیروهای خدماتی بهداشت و درمان است.


به گزارش خبرنگار ایرنا،« محمدحسن آصفری» روز پنجشنبه در آیین معارفه سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی اراک در سالن پیامبر اعظم (ص) سردشت اراک  افزود: در دوران کرونا پرستارانی به صورت موقت برای خدمت رسانی به مردم و بیماران از جان خود مایه گذاشتند و پای کار آمدند و امروز مجلس این آمادگی را برای تصویب جذب این نیروها دارد.


وی بیان کرد: کادر بهداشت و درمان در دوران اوج کرونا مانند امدادگران و ایثارگران دوران دفاع مقدس از جان مایه گذاشتند که این حرکت جای تقدیر دارد.


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در  مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجمع نمایندگان استان مرکزی در بحث پیگیری مسایل بهداشت و درمان از هیچ کوششی دریغ نکردند و همواره در این راستا تلاش ویژه دارند.


آصفری اظهار داشت: بدون همراهی، همدلی و هماهنگی بین نیروها و مدیریت استان، هیچ مدیری موفق نمی‌شود و توجه به این مهم امری ضروری است.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی هم در این آیین گفت: پزشکان و پرستاران با وجود خطرات بالای ویروس کرونا ایثارگرانه وارد میدان شدند و حماسه‌های بزرگی را مانند دوران هشت سال دفاع مقدس خلق کردند.


« بهنام نظری» افزود: رشادت و از خودگذشتگی کادر بهداشت و درمان فراموش نشدنی است.


وی بیان کرد: استان مرکزی در زمینه تزریق واکسن کرونا نیز جزو استان‌های پشرو است و در این راستا نیز تلاش‌های زیادی صورت گرفته است.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: این استان از ظرفیت منابع انسانی بالایی  در تحقیق پژوهش برخوردار است و باید از این ظرفیت در راستای کاهش مسایل زیست محیطی و ارتقای سطح بهداشت و درمان بهره‌گیری کرد. 


در پایان این آیین دکتر « علیرضا امانی» به عنوان سرپرست جدید معرفی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک معرفی و از زحمات دکتر سید « محمد جمالیان» تقدیر شد.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>آیفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما


Published by admin_mti1360

دیدگاهتان را بنویسید