کشاورز تاج در قبال فوتسال منفعلانه عمل کرد لیگ پویا تیم ملی

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: باعث تاسف است که «مهدی تاج» را به عنوان رییس کمیته فوتسال در کنفدراسیون فوتبال آسیا داریم چرا که او در قبال این رشته منفعلانه عمل کرد.


محمد کشاورز روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: قبل از شروع صحبتم باید از تمام بازیکنانی که سال گذشته در کنار ما بودند و برای تیم گیتی‌پسند زحمت کشیدند و بنا به هر دلیلی امسال در کنار ما نیستند، تشکر کنم. برای همه آن‌ها در فصل جدید بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. 


وی در خصوص وضعیت تیم گیتی‌پسند بیان کرد: قرار بر این شد تا اول خرداد و بعد از جلسه معارفه، تمرینات تیم را شروع کنیم تا در یک بازه زمانی ۵۰ روزه به مرز آمادگی برای شروع لیگ برسیم. چند هفته اول را در اصفهان هستیم و بعد از آن در خارج از استان اردو خواهیم زد. امیدوارم چیزهایی که در ذهنمان هست را برای آمادگی تیم بتوانیم پیاده کنیم تا با قدرت لیگ را شروع کنیم.


سرمربی گیتی‌پسند در مورد اینکه اردوی تیم ملی برای تمرینات باشگاه‌ها وقفه ایجاد خواهد کرد، تصریح کرد: تا این لحظه هیچ چیزی به ما در این خصوص به صورت رسمی اعلام نکردند و نمی‌دانیم این موضوع به چه شکل است.  


کشاورز در خصوص اینکه چند تیم‌ لیگ برتری در فصل نقل و انتقالات امسال به خوبی یارگیری کردند، عنوان کرد: باعث خوشحالی است که امسال هم تا حدودی بازیکن‌ها در چهار، پنج تیم پخش شدند. این موضوع نوید یک لیگ سخت، پویا و البته جذابی رو می‌دهد که فکر می‌کنم به تیم ملی هم خیلی کمک خواهد کرد. سال گذشته نیز در هفته‌های پایانی شاهد این بودیم که پنج تیم مدعی قهرمانی بودند و لیگ در بالای جدول بسیار جذاب بود. این موضوع به پیشرفت فوتسال کشور کمک بسیاری می‌کند. 


وی در مورد لغو جام باشگاه‌های آسیا و دلایل آن نیز تصریح کرد: ما اصلا نفهمیدیم به چه دلیلی این مسابقات لغو شد. باعث تاسف است که مهدی تاج را به عنوان رییس کمیته فوتسال در کنفدراسیون فوتبال آسیا داریم اما او نتوانست کاری کند. به نظر من او در این خصوص منفعل عمل کرده و حتی به رسانه‌ها نیز پاسخگو نبوده‌ است. کاش حداقل می‌آمد و جواب می‌داد. این سوءمدیریت‌ها همه را دلسرد می‌کند.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

دیدگاهتان را بنویسید