آنچلوتی انگیزه بالایی برای فینال لیگ قهرمانان داریم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با تاکید بر اینکه این تیم با نتایجش باعث افتخار طرفداران شده است، ‌گفت: وضعیت تیم خوب است و انگیزه بالایی برای فینال لیگ قهرمانان اروپا دیگر داریم.


به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ورزشی ایرنا، کارلو آنچلوتی در گفت‌وگویی رسانه ای که به بهانه نزدیک شدن به تاریخ فینال لیگ قهرمانان اروپا میان رئال مادرید و لیورپول برگزار می‌شود ‌درباره وضعیت تیم، خاطرنشان کرد: با مارسلو مشکل کوچکی داریم که امیدواریم در روزهای آتی حل شود و برگردد اما در کل تیم در شرایط خوبی قرار دارد و از دیروز تمرینات را آغاز کردیم ضمن اینکه اشتیاق زیادی برای کسب بهترین نتیجه داریم.


حس تیم؟


وی افزود: برای یک بازی آرام آماده‌ایم و برای آنچه می‌خواهیم تلاش می‌کنیم زیرا مهمترین بازی سال فوتبال دنیا را داریم. این پنجمین فینال در هشت سال اخیر است که باعث افتخار هواداران شده است. اما هر چقدر به بازی نزدیک‌تر می‌شویم، نگرانی‌ها بیشتر می‌شود و این طبیعی است اما خوشبختانه انگیزه بالایی برای فینالی دیگر داریم.


سرمربی رئال مادرید با تاکید بر اینکه هر سال رقابت در اروپا افزایش می‌یابد و بر تعداد تیم‌هایی که هدفشان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا افزوده می‌شود، خاطرنشان کرد: به همین دلیل، بازی در فینال یک موفقیت بزرگ است.


بدترین لحظه قبل از فینال چه لحظه‌ای است؟


آنچلوتی یادآور شد: سخت‌ترین لحظه برای من ۳-۴ ساعت قبل از بازی بوده و این یک ناراحتی فیزیکی است. در این فصل بیش از همیشه هزینه کردم، عرق ریختیم و تپش قلبم دوچندان شد. خوشبختانه این دلشوره و نگرانی و تفکرات منفی با شروع بازی تمام می‌شود.


 قهرمانی در لیگ سخت تر است یا لیگ قهرمانان؟


سرمربی رئال در پاسخ به این پرسش که قهرمانی در لیگ سخت تر است یا لیگ قهرمانان اروپا؟ گفت: پیروزی سخت است، چه لیگ باشد چه لیگ قهرمانان اما در هر حال، دو رقابت متفاوت هستند. در لیگ قهرمانان نمی‌توانید شکست بخورید زیرا زمان ندارید اما در یک لیگ زمان دارید که باخت یک بازی را اصلاح کنید.


تصمیم امباپه روی رختکن تاثیر گذاشت؟


سرمربی رئال مادرید درباره امباپه هم خاطرنشان کرد: برای ما همه چیز مشخص است. باید به همان چیزی فکر کنیم که می‌خواهیم. هرگز در مورد بازیکنان باشگاه‌های دیگر صحبت نمی‌کنیم. به همه تصمیم‌ها و همه باشگاه‌ها احترام می‌گذاریم. تفکر ما خیلی ساده است: می خواهیم به خوبی برای فینال آماده شویم.


رودریگو


آنچلوتی درباره رودریگو خاطرنشان کرد: رودریگو می تواند یک شروع کننده باشد و همیشه وقتی وارد زمین شده، تفاوت ایجاد کرده است. رودریگو من‌را نگران نمی‌کند چراکه در کل بازی می‌تواند عالی باشد. این یک بازی دیگر برای یازده بازیکن است. اگر به فینال رسیدیم به این خاطر است که حتی آنهایی که سه، چهار دقیقه به عنوان یار تعویضی بازی کردند هم به تیم کمک کردند. از این حیث آرامش دارم. ترکیب آخرین مشکل ماست و مشکلات زیادی تا کنون نداشته ایم.


این فینال خاص تر است یا  ۲۰۱۴؟


وی یادآور شد: اگر بخواهیم فینال ۲۰۱۴ را با حالا مقایسه کنیم، متفاوت است. در آن زمان فشار بیشتر بود. مدتها بود که رئال قهرمان نشده بود و این به یک وسواس تبدیل شد. رئالی ها حالا با انگیزه هستند اما وسواس کمتری دارند. این می‌تواند به سود ما باشد.


آماده برای پنالتی های احتمالی؟


سرمربی رئال مادرید افزود: باید لیستی از بهترین‌ها را آماده کنیم و اگر کار به ضربات پنالتی بکشد باید از بازیکنان بپرسیم که آماده هستند یا نه. در فینال چمپیونزلیگ سخت است که پنج بازیکن را برای پنالتی زدن پیدای کنید.


وضعیت تیم و کادر فنی


آنچلوتی درباره وضعیت تیم خاطرنشان کرد: توانستیم جو خوبی را برای کار ایجاد کنیم. رابطه خوبی وجود دارد. کادر فنی به اندازه تیم اهمیت دارد چرا که باید بتواند جو خوبی ایجاد کند. وقتی بازیکنان به این جا می آیند، خوشحال هستند. نقش برخی بازیکنان از دیگران پررنگ تر است چرا که جو سالم و خوبی وجود دارد. بازیکنان کم کار هم نباید نا امید شوند، باید فشار بیاورند و تلاش کنند.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

دیدگاهتان را بنویسید