سی و سومین دوره مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح از فردا آغاز می شود

تهران-ایرنا- معاون فرهنگی و روابط عمومی وزارت دفاع از برگزاری سی و سومین دوره مسابقات قرآن کریم برادران شاغل و وظیفه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خبر داد.


به گزارش روز شنبه ایرنا، معاونت فرهنگی و روابط عمومی وزارت دفاع؛ حجت الاسلام محمد باقر ابراهیمی با اعلام این خبر افزود: این مسابقات مهمترین رویداد قرآنی در سطح نیروهای مسلح است که به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع از روز یکشنبه ۱۱ بهمن به مدت دو روز برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه این مسابقات با حضور ۲۶۰ نفراز راه یافتگان به مرحله نهایی برگزار می‌شود، افزود: رشته‌های این دوره از مسابقات شامل قرائت، تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، درک مفاهیم و نکات تفسیری برگرفته از جزء ۲۳ تفسیر نمونه، حفظ قرآن کریم در اجزاء مختلف و کل قرآن خواهد بود.


حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه فعالیت و مسابقات قرآنی یکی از رویدادهای بسیار مهمی است که جزو منویات رهبر انقلاب نیز محسوب می‌شود، ادامه داد: موضوع افزایش همدلی و صمیمیت در میان نیروهای مسلح از مطالبات بسیار جدی فرماندهی معظم کل قوا است که در حوزه‌های مختلف این هم افزایی تحقق یافته است و این مسابقات یکی از مصداق های عینی وحدت حقیقی و ولایت مدارانه میان ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع است.



دیدگاهتان را بنویسید