عزیزی خادم فوتبال حد و مرز نمی شناسد


P>به گزارش ایرنا، شهاب الدین عزیزی خادم روز پنجشنبه در مراسم اختتامیه ششمین دوره جام فوتبال حرف و مشاغل، یادواره شهیدحاج قاسم سلیمانی که در ایوان شمس برگزار شد، اظهار کرد: با حضور مدیریت شهری جدید و توجه مسئولان به فوتبال امیدواریم شاهد رشد این ورزش باشیم چرا که در جوامع مترقی جهانی، شهرداری ها به کمک ورزش می آیند.


وی با اشاره به اینکه شهرداری ها نقش بی بدیل در توسعه ورزش فوتبال دارند، خاطر نشان کرد: شهرداری تهران در بُعد ظرفیت توسعه ورزش همگانی و توسعه فوتبال ملی ظرفیت بسیاری دارد و با یک هم افزایی می توان به پیشرفت ورزش به ویژه فوتبال کمک کرد.


عزیزی خادم همچنین گفت: فدراسیون فوتبال آمادگی دارد در آستانه صعود زودهنگام تیم ملی ایران به جام جهانی قطر میزبان برنامه ای با حضور مدیریت شهری و اعضا شورای شهر تهران باشد.


رئیس فدراسیون فوتبال در بخش دیگری از سخنانش خبر داد: مراسم بدرقه تیم فوتبال بانوان اعزامی به جام ملت های آسیا روز شنبه(۲۵ دی ماه) برگزار می شود.


وی از شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران دعوت کرد تا در این مراسم حضور یابند.


به گفته عزیزی خادم، فوتبال ملی و تیم های ملی عامل مهم انسجام ملی و وحدت سازی است و با عنایت پروردگار و آدم های پاک، بسیاری از درها به سوی فوتبال باز شد.  
 
وی با اشاره به اینکه امروز شاهد وحدت خوبی در کشور هستیم، گفت: فوتبال امروز بخشی از زندگی، برای همگان شده و در جریان است.  


رئیس فدراسیون فوتبال اظهار امیدواری کرد: همکاری مدیریت شهری تهران و فدراسیون فوتبال تنگاتنگ تر از قبل باشد.


چمران: ورزش باید به عنوان یک اصل در زندگی مورد توجه قرار گیرد


رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ورزش باید به عنوان یک اصل در زندگی شهروندان مورد توجه قرار گیرد، گفت: ورزش به عنوان یک اصل در عصر جدید شناخته شده و می تواند سلامت نفس و جسم را برای مردم به ارمغان آورد.  


مهدی چمران در این مراسم اظهار کرد: ورزش بهترین شیوه برای ارتباط موثر ۲ مولفه نفس و جسم محسوب می‌شود و انسان فکور به سلامت جسمی خود بهای زیادی می دهد.  


رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ورزش کردن اصول و مبانی دارد و در شهرداری و شورا به این مساله توجه ویژه ای شده است.  


چمران به قهرمانی تیم آتش نشانی در این دوره از مسابقات اشاره کرد و افزود: امید است که  همه از سلامت کامل بهره مند باشند.  


مسابقات فوتبال حرف و مشاغل از سال ۱۳۹۱ در تهران آغاز شده است.


اختتامیه این رقابت ها با حضور محمد آخوندی و سید احمد علوی اعضای شورای اسلامی شهر تهران، حیدر سلیمانی معاون سازمان ورزش، شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون، عادل فردوسی پور مجری و جمعی از مسئولان برگزار شد.


دیدگاهتان را بنویسید