وزیر کشور از درمانگاه شهید سلیمانی پایانه مرزی شلمچه دیدن کرد

آبادان – ایرنا – وزیر کشور و استاندار خوزستان روز سه‌شنبه از روند خدمت رسانی در درمانگاه شهید قاسم سلیمانی پایانه مرزی شلمچه دیدن کرد.


به گزارش ایرنا احمد وحیدی روز سه شنبه با حضور در مرکز بهداشتی درمانی شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن گفت وگو با زایران و بیماران بستری در این درمانگاه، امکانات موجود در این درمانگاه را بررسی کرد.


بر این اساس وزیر کشور به منظور بررسی وضعیت تردد زایران اربعین حسینی روز سه شنبه از طریق فرودگاه آبادان وارد خوزستان شد و در جمع زایران اربعین در شلمچه حضور یافت.


وحیدی، هدف سفر خود به خوزستان را بررسی روند ورود و خروج زایران حسینی در مرز شلمچه بیان کرد و افزود: موکب‌ها برای خدمت رسانی به زایرانی که در حال بازگشت از سفر کربلا هستند تا یک هفته پس از اربعین حسینی فعال خواهند بود. 


مرکز بهداشتی، درمانی و فوریت‌های پزشکی شهید حاج قاسم سلیمانی در پایانه مرزی شلمچه در زمینی به مساحت پنج هزار و ۴۰۰ مترمربع و زیربنای سه هزار مترمربع و ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه ساخته شده است و چند روز پیش به بهره برداری رسید.


این مرکز با ۲۴ تخت بستری و ۶۰ تخت بستری موقت دارای اتاق پزشک، بخش بستری زنان و مردان، اتاق عمل، رادیولوژی، آزمایشگاه، اتاق احیاء(CPR)، داروخانه، واحد بهداشت (نمونه گیری)، هدایت عملیات فوریت‌های پزشکی، واحد مامایی و واحد تریاژ است.


پایانه مرزی شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر و ۲۰ کیلومتری بصره عراق میزبان زایران اربعین حسینی است.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>ایفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما “https://www.flytoday.ir/flight”>بلیط هواپیما


Published by admin_mti1360

دیدگاهتان را بنویسید